مرکز مشاوره پرستاری ماهان
اولین و بهترین
درباره وبلاگ


مرکز مشاوره و خدمات پرستاری ماهان بعنوان اولین مرکز پرستاری در شهر بروجن فعالیت خود را آغاز کرد فعالیت های مرکز شامل: • ویزیت پزشک در منزل • وصل سرم در منزل • تزریقات در منزل • پانسمان زخم در منزل • درمان زخم های مزمن(bed sore) با روش های جدید • فیزیوتراپی در منزل • گفتار درمانی در منزل • کنترل فشار خون در منزل • انجام نوار قلب در منزل • انجام سنداژ ادراری منزل • لوله معده(سنداژ معده) • شیمی درمانی در منزل • چکاپ در منزل • نگهداری از بیماران بدحال توسط نرسهای ICU و CCU در منزل • نگهداری از کودک و سالمند با کادری مجرب در منزل • ارائه تجهیزات پزشکی به صورت خرید و یا اجاره برای بیماران در منزل • انجام واکسیناسیون گروهی • خدمات چکاب بیمه های عمر • مشاوره خانواده،ازدواج،نوجوان میباشد. این مرکز از همکاران پزشک و پیراپزشک با بهترین شرایط دعوت به همکاری مینماید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

زمان از شیر گرفتن در کشورهای مختلف متفاوت است

 

 آخرین اطلاعات و توصیه ها سنین ۲تا ۴ سالگی را پیشنهاد می کنند . تصمیم در مورد از شیر گرفتن بستگی به شرایط جسمی ، روانی مادر و کودک و ویژگیهای خانواده دارد. بهترین روش از شیر گرفتن روش تدریجی است که همراه با عشق و علاقه بوده و هم برای مادر و هم برای کودک بسیار راحت تر است و بدون مشکل و در طی چند ماه اتفاق می افتد. بنابراین بعد از ۲ سال کامل که کودک از شیرمادر بهره مند شده و 



ادامه مطلب ...

آیا مایلید به قهرمان همسر خود تبدیل شوید؟

پس نگران اندازه آلت تناسلی خود نباشید ، در عوض یادگیری درباره رساندن زنان به اوج لذت جنسی را آغاز کنید.


اغلب موضوع به همان سادگی که به نظر می رسد نیست، بلکه شما می بایست به استادی در پیش نوازی تبدیل شوید؛ همچنین باید در مورد دو نقطه حساس یاد بگیرید که در صورت تحریک شدن منجر به رسیدن بانو به اوج لذت جنسی می شوند و شناختن حالتی در رابطه جنسی که بیشترین اثر را در رساندن وی به اوج لذت جنسی دارد، موضوع ناراحت کننده ای، نیست (نکته: حالت قرار گرفتن مرد در بالا جزو آنها نیست.)

رسیدن زنان به اوج لذت جنسی: اهمیت پیش نوازش



ادامه مطلب ...

 

  ۸ اشتباه زنانه در رابطه جنسی و راه حل آنها

 

۱-حرکات نادرست

متون وسوسه انگیز و لباسهای بدن نما می توانند در کتابها و فیلم ها مردان را شهوانی کنند، اما در زندگی حقیقی چطور؟ دکتر کامی بالک می گوید: «مردان هرگز توسط زنانی که بیشتر زمان خود را در مقابل آینه و صرف پوشیدن لباس های شهوت انگیز می کنند، تحریک نمی گردند؛ حتی سیگنال های ظریفی که انتظار دارید از طرف شوهرتان به چشم علامت دیده شود، می تواند شهوت جنسی او را خاموش کند».

۲- آرایش بیش از حد

مردان شیفته زنان موقر و پاکیزه هستند. استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی باعث می شود در نهایت این جمله را از همسرتان بشنوید: «زیر این همه آرایش چرا پنهان شده ای؟» دکتر بالک می گوید ذات مردان چنین است که نوع طبیعی را بیشتر می پسندند. مزه خوب آنها را مجذوب خود خواهد کرد و بر عکس زیاده روی آنها را فراری خواهد داد.



ادامه مطلب ...

حتما شما هم از اینکه در دوران بارداری، زیبایی تان را از دست بدهید، نگران اید. این، نگرانی خیلی از خانم های باردار است که از دست ترک ها و تیرگی پوست بدن و صورت شان خسته شده اند. اما خانم های باردار وقتی سراغ کیف آرایش شان می روند، نگرانی دیگری هم دارند: آیا استفاده از این مواد آرایشی و بهداشتی در دوران بارداری، خطری برای جنین ایجاد نمی کند؟ ….
هیچ دلیل ثبت شده ای وجود ندارد که مواد شیمیایی موجود در کرم های ضدآفتاب که از طریق پوست جذب می شوند، به مادر یا به جنین آسیبی رسانده باشد. اگر بخواهید بیش از حد محتاط باشید، می توانید از یک ضدآفتاب غیرشیمیایی استفاده کنید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 4:33 :: نويسنده : مهرداد

دریافت كارنامه تحصیلی معمولا برای دانش‌آموزان و والدین آن‌ها با اضطراب و دلهره همراه است و این استرس در میان دانش‌آموزانی كه به هردلیل امتحان خود را باموفقیت برگزار نكردند، بیشتر دیده می‌شود. 

 

در مرحله اول دانش‌آموزان را به دو دسته تقسیم می‌کنیم:

گروه دانش‌آموزان موفق و گروهی که در امتحانات موفق نبوده‌اند. با شما رفتاری که باید پیش بگیریم را دوره می‌کنیم:

 

 برخورد با دانش‌آموز موفق 

در برخورد با دانش‌آموز موفق باید این نکته‌ها را حتما به خاطر بسپاریم



ادامه مطلب ...

آموزش ارضای جنسی همسر(تفاوتهای ارضای جنسی بین زنان و مردان)
با توجه به پرونده های مشاوره و وسالات مطرح شده ،طی تحقیقات واحد آموزشی پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده همواره علیرغم اطلاع رسانی های گسترده ای که در یک دو سال اخیر  صورت گرفته هموراه عدم شناخت دنیای فیزیولوزیکی افراد نسبت به خود و جنس مخالف باعث عدم رضایت جنسی زوجین یا یکی از آنها از رابطه جنسی میشود
موارد مشترک در بین زن و مرد که در کیفیت رابطه جنسی آنها موثر است



ادامه مطلب ...

حقایقی شگفت انگیز درباره ارگاسم در آقایان
با اینکه در تعریف ارگاسم خانم‌ها با اما و اگرهای زیادی همراه است اما بیشتر ما فکر می‌کنیم ارگاسم آقایان خیلی مشخص و سر راست است. اما همیشه هم اینطور نیست. برخلاف باور عموم، ارگاسم شدن آقایان با انزال آنها یکی نیست.


اجازه بدهید اول کمی درمورد ارگاسم برایتان توضیح دهیم.



ادامه مطلب ...

 

روش‌های كاربردی آموزش پس‌انداز و مدیریت اقتصادی برای آموزش به كودكان؛

همانطور كه در خانواده والدین باید مدیریت عاطفی، روانی و اجتماعی را برای ایجاد روابط دوستانه و رسیدن به تكامل خانواده به عهده گیرند و عمل كنند، باید بر دخل و خرج خانواده نیز مدیریت كنند. مدیریت اقتصادی خانواده در شرایط عادی باید براساس میزان درآمدهای یكی از اعضای خانواده و هزینه‌ها تنظیم شود.

 

در زندگی هر كودك زمانی فرا می‌رسد كه حس پیش‌بینی روز مبادا و خالی بودن جیب، او را متوجه عواقب بی‌پولی و پس‌انداز می‌كند و در اینجاست كه نیاز به داشتن مسئولیت مالی برای كودك احساس می‌شود ما این نیاز را پول توجیبی نامیم. این مقوله معمولاً از سن پنج یا شش سالگی آغاز می‌شود.

 

ما به كودكان پول توجیبی می‌دهیم، چون با این كار مدیریت مالی را به آنها آموزش می‌دهیم. كودكانی كه مجبور به مبارزه وتلاش برای مسائل مسائل پولی می‌شوند نه تنها مسئولیت مالی بیشتری پیدا می‌كنند، بلكه در تمامی زمینه‌های زندگی نیز مسئول‌تر بار می‌آیند. در حقیقت این مقوله بدان معناست كه كودكان با مهارت‌های درست و به جای مدیریت مالی برای مدیریت و پیشبرد وظایفشان در مدرسه نیز بهتر عمل می‌كنند.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:میل جنسی,زناشویی, :: 10:11 :: نويسنده : مهرداد

افزایش میل جنسی به روش های سنتی

 

 

 

افزایش میل جنسی به روش های سنتی
مهارت های زندگی یکی از کارهای مهمی است که هر فردی باید آن را پیش از ازدواج بیاموزد و بدون کسب این مهارت ها داشتن یک زندگی آرام و بدون تنش تقریبا غیرممکن است. بسیاری از زوج های جوان به دلیل نداشتن آگاهی های لازم، بعد از ازدواج دچار مشکلات فراوانی می شوند که یکی از این مشکلات در رابطه با روابط جنسی است.


برخی از زوج های جوان بعد از ازدواج قادر به برقراری رابطه جنسی نیستند که با عنوان «ازدواج های به وصال نرسیده» مشخص می شود. این مشکل که به دلایل جسمی و روانشناختی به وجود می آید، یکی از مواردی است که افراد مبتلا به آن برای درمان و افزایش میل جنسی خود یا همسرشان به طب سنتی مراجعه می کنند.
دکتر نجات بخش متخصص طب سنتی ایرانی شما را با این مشکل و راهکارهایی که از نگاه طب سنتی برای برطرف کردن آن وجود دارد، آشنا می کند.


برای سلامت جسم
رابطه جنسی بعد از ازدواج علاوه بر ارضای نیاز فردی و بهبود روابط خانوادگی، اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:عشق,تست عشق,روانشناسی عشق, :: 9:51 :: نويسنده : مهرداد

تست عشق

 

 

 

تست عشق -يك تست ساده و جذاب كه بايد با صداقت به سوالات ان پاسخ دهيد.

 

سوالات تست عشق:

 

سوال اول

*شما به طرف خانه كسي كه دوست داريد مي رويد. دو راه براي رسيدن به انجا وجود دارد:

ـ يكي كوتاه و مستقيم است كه شما را سريع به مقصد مي رساند ولي خيلي ساده و خسته كننده است.

ـ اما راه دوم به طور قابل ملاحظه اي طولاني تر است ولي پر از مناظر زيبا و جالب است.

حال شما كدام راه را براي رسيدن به خانه محبوبتان انتخاب مي كنيد؟راه كوتاه يا بلند؟

 

سوال دوم 

*در راه دو بوته گل رز مي بينيد .يكي پر از رزهاي قرمز و ديگري پر از رزهاي سفيد.شما تصميم مي گيريد 20 شاخه از رزها را براي او بچينيد.

چند تا را سفيد و چند تا را قرمز انتخاب مي كنيد؟

(شما مي توانيد يا همه را يا از تركيب دو رنگ انتخاب كنيد)

 

سوال سوم

 

بالاخره شما به خانه او مي رسيد .

يكي از افراد خانواده در را بر روي شما باز مي كند.

شما مي توانيد از انها بخواهيد كه دوستتان را صدا بزند.

يا اينكه خودتان او را خبر كنيد.

حالا چكار مي كنيد؟

 

سوال چهارم

شما وارد منزل شده به اتاق او مي رويد ولي كسي انجا نيست.پس تصميم مي گيريد رزها را همان جا بگذاريد.

ترجيح مي دهيد انها را لب پنجره بگذاريد يا روي تخت؟

 

سوال پنجم 

 

شب مي شود شما و او هر كدام در اتاقهاي جداگانه اي مي خوابيد..صبح زماني كه بيدار شديد به اتاق او مي رويد:به نظر شما وقتي كه انجا مي رويد او خواب است يا بيدار؟

سوال اخر: وقت برگشتن به خانه است ايا راه كوتاه و ساده را انتخاب مي كنيد؟

يا ترجيح مي دهيد از راه طولاني و جالب تر برويد؟

 

تفسیر تست عشق:



ادامه مطلب ...
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 3872
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


Alternative content